Sparkelispark.

Svetten har verkligen runnit idag och jag traskar runt i ett tunnt linne.
Balkongdörren har varit öppen hela tiden men jag märker typ ingen skillnad.
Lika svettig ändå.

Har dammsugit och torkat golven samt dammat där det synts mest haha.
Brukar ju torka av lite när som så det är inte så dammigt.

Älsk är och köper lite mjölk och smör och sådant.
Ska göra pannkaka till middag och sen blir det smulpaj till efterrätt.
Super sugen på typ paj eller ngt så, jag måste göra en.

Nu ska jag sätta mig och fylla i en enkät som SvB kom med.
Ska tycka till och ja, vi ska verkligen fylla i det som vi tycker.
Ärlighet varar längst!


Hörs sen.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0