Suck, jag blir irriterad.

På typ allt blir jag störd just nu.
Jag har lust att stänga av öronen och dyka ner i det djupaste havet.
Eller varför inte bli döv?
Döv/stum?
Döv/stum/förlamad?

Nej jisses vilket liv men, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad jag blir sur.
Ännu surare blir jag när jag tänker på att jag är sur.

Jag blir sur för att J sitter vid datan för länge.
Jag blir sur för att mitt hår är så jävla platt.
Jag blir sur för att Selma vill hoppa upp på saker fast hon inte får.
Jag blir sur att klockan går så sakta.
Allt detta beror nog på att jag vaknade halv 7 imorse.
Blablabliblablablööööö!!!!

Men annars är jag glad.
Jag mår bra innuti.
Jag ska träffa min pappa i morgon.
Jag ska snigla runt inne i staden för att få se lite människor.
För att få andas lite Stockholm.
Jag älskar Stockholm btw, visste ni det?
Stockholm en sommarkväll, finns det ngt vackrare?
Oh my, mitt hjärta smälter.

Nej, nu ska jag ta detta osammanhängande inlägget och fundera lite mer på min grinighet.
Baka negerbollar ska jag göra och fördriva tiden ordentligt framtill kl 20:00.
Annorlunda Familjen är ju på 4an då.

Vi hörs i morgon, kanske inte får tillgång till datan en gång till.
-HostHost-

Kommentarer
Postat av: Therese

Man får va sur! De har jag varit i veckan som va med! Så de så! :)



Ser fram emot att se sthlms sommarkvällar... :)



MUMMS med negerbollar! :D

2010-03-02 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0