Tjillevippen.

Tjocka rumpan placerad på datastolen för ett bra tag framöver.
Mycket trevlig dag har jag haft det.
Sarah och jag var hos hennes mamma och hälsade på och jag fick även träffa lilla L för första gången, hur söt som hellst.
Fikade gott och åt mycket god lunch.
Var kul att träffa S mamma då det inte sker alltför ofta tyvärr.
Tack för en bra dag!

Är extremt trött idag och det kan bara skyllas på en sak.
Ser fram emot att sova tidigt ikväll iaf, lovely!
Resten av veckan är typ full?
Psykologbesök hit, barnmorskebesök dit, fixa naglarna och ska till specialmödravården.
Busy Lina alltså!


Mjaha mjoho, jag är tydligen också gått upp 2kg till om man får tro på vågen hos S mamma.
Totalt 6kg än så länge och ja, det känns.
TUUUUNG jag är alltså.
Spillerill, jag är nöjd - Bönan lever!

Nu - Kaffe.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0