Tröttast av alla.

Låg och vilade i soffan men somnade inte.
Drog mig väl iof från att somna för jag vill gärna somna ikväll.

Helt slut efter garderobfixeriet och jag tror minsann att jag fått lite halsbränna.
Ska väl pilla i mig en Novalucol och se om det blir bättre!

Är rätt sugen på att lägga mig i ett varmt bad men jag vill inte att naglarna ska bli förstörda så, jag hoppar den planen. Sen är huden så torr så, nej, jag tar kanske badet i morgon.

Diska kan jag ju iof göra eftersom jag använder handskar.
Men orkar jag diska?
Suuuuck, jag är verkligen för trött nu.
Måste ha orken att laga middagsmaten så, prrr, dricka kaffe kanske?


Ähh, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0