Fis.

Tittat på tv och funderar på att sova snart.
Ljumskarna ömmar. Kan inte påstå att det gör speciellt ont just nu så, ömma får bli ordet jag använder.
Bönan leker runt och har hållit igång en hel del idag, är väl som vanligt iof.
Skönt att den sover större delen av natten.

Pappa var ju här med kattmat, kattlåda och kattsand idag.
De har ju tagit bort Kurre så, Selma fick ta över det som de hade kvar.
Hon blev väldigt nöjd med det eftersom hon gillar doften av andra katter haha.
Selma stod och luktade på kattlådan jätte länge innan hon klev in i den.
<3

Aja, jag har inte så himla mycket att skriva om idag.
Jag är trött i kroppen, seg i huvudet och rätt uttråkad för jag har inget att göra.
Kanske tar och lägger in lite bilder i morgon, de från nya kameran.
Skulle iof vilja gå till Emilia i morgon men min kropp säger nej så, får vänta tills måndag då jag åker dit med mamma.

Men men, hoppas ni haft en bra dag och kväll så.
Imorgon hörs vi <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo tack det är bra, eller iaf bättre. Haft en vecka med förkylning, en vecka bra och nu en vecka med magsjuka. Marcus och Hugo har varit dåliga, jag har klarat mig. Hugo är fortfarande lite dålig, fast nu börjar vi mer tror att det är tänderna som spökar. Förutom det så är det bra, börjar ju bli våååår!

Hur är det med er annars?

Kram

2010-05-13 @ 22:05:34
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0