God solig morgon!

Jag är vaken.
Inte kunnat sova sen 04:30 typ.
Sitter just nu och äter min gröt som är rätt god med socker på.

Idag får vi se vad som händer.
Förhoppningsvis går värken i ljumskarna över lite och sammandragningarna likaså.
Haft det hela tiden nu och ibland har det gjort ont.
Det bara snörper till där nere och jag får typ andnöd.

Vi ska iaf träffa min mamma idag vilket ska bli trevligt!
Kanske blir det till att handla lite bindor och sånt nödvändigt som man behöver.
Vi får se. Jag får väl mobilblogga om jag inte kommer hem på en stund =)

Jo, jag har ju en lista på vad ni gissat att Bönisen väger när han/ hon kommer ut.
Tänkte skriva in det idag men hey, jag har tappat bort den i mitt nattycksbord eller vare heter.
Jag VET att den ligger där så jag får väl leta noga och skriva in en annan dag :)
Sen ska ju magen fotas också.
Börjar bli dags för det.


Ni ser iaf att solen skiner idag? :)
Visst det är väl trevligt men jag börjar svettas bara jag ser solen haha.
Iof är det endast 5grader än så länge så ska passa på att öppna balkongdörren och avkyla mig.

Men men mina vänner.
Hoppas ni får en lika trevlig dag som jag så hörs vi senare.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

(:

2010-05-24 @ 08:51:29
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha...det är ett dyrt byte - sammandragningar mot hus haha

Nja, huset kan ju vara rätt bra att ha så att bebisen har någonstans att bo sen. Och så KAN det hända att Tommy skulle bli lite ledsen på mig om jag hade bytt bort hsuet så där utan vidare hehe

Hur har du det idag då?

Det här med ljumskarna är ju inte att leka med - det är fan rätt så oskönt!

2010-05-24 @ 15:20:27
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

skickar en kram!!!!!!!!!!!!1

2010-05-24 @ 17:16:03
Postat av: Den där Elin & Familj

Grattis!

2010-05-24 @ 21:58:57
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Nikolina

GRATTIS! Jag sa ju att det var en liten pojk! Känt det på mig hela tiden :D Åh, så glad jag är.

STORT STORT grattis till Emilias lillebror.

Kramar kramar kramar !

2010-05-24 @ 22:21:38
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

GRATTIS!!!!!!!!!

Har ju spanat här hela dagen och anat att du var på sjukhuset. Så ser jag kommentarerna. Jag blir så glad för er skull! Finns inga ord som räcker till. Jag hoppas att ni mår bra hela familjen och ser fram emot att läsa om hur det gick till.

STOR varm kram



Stina- nästa på tur hoppas jag :)

2010-05-24 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0