Halva dagen = SKIT!

Gick ju upp förut som ni märkte men gick och la mig igen vid 12.
Sov till klockan två och ja, snart är dagen slut.
Sarah var nyss här på fika och det var skönt med lite sällskap.
Hon tyckte även att magen sjunkit ännu mer sen vi sågs häromdagen så ...

Min onda del av hjärnan har tagit över idag men jag trottsar mig själv och mitt jävla psyke.
Än är jag hemma.
Har iof mailat min läkare och skrivit exakt vad jag kände osv och ja, det är upp till henne om hon tycker jag ska in på koll.
Mitt psyke kan få mig att må riktigt dåligt men, hitills har jag inte gått av.
Helt.

Sammandragningarna eller vad det nu är gör inte ont men jag är helt öm i hela livmodern, min fisa är öm, min framdel är öm, mina revben är ömma, mina ben är ömma och för att inte tala om hela min sadelväska.
De där låren och skinkorna som jag bär på smärtar.
Jisses, om du lilla Bönan vill komma ännu tidigare så säg då till.
Jag måste hinna packa väskan.
S tyckte även att magen blivit tightare, okej det är väl för att Bönan där inne är en tjockis men.
Du får komma lite tidigare än datumet men, inte denna vecka va?
Vi kanske kan hålla oss tills nästa vecka när vi ändå ska till Sös på tillväxt ul?
Det tycker jag låter bra, om bara magen slutar hålla på.
Om bara hjärnan slutar spela mig ett spratt.

Btw: mina bröst, de har börjat svälla lite mer nu.
Kanske jag kan få lite stora pätts innan de blir skinnpåsar igen?
Schysstare det än att ha as små till att få ännu mindre.
Knappt taxöron, lite mer som chihuahuavalpöron.

Nu hoppas jag på att min man lagat klart middagen till mig.
Vi hörs senare.
<3

Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

ah okej. Har du fått datum för igångsättning? Spännande! Hoppas kvällen var bättre än dagen... :)

2010-05-06 @ 19:56:59
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

hehe ja du lär ju skriva det, och jag förstår att du inte vill skriva ut datumet. =)

Jodå det blåser halv storm hos oss idag och de håller på å vibrerar i halva huset... Men annars är allt bra. Svea är på okej humör trots att hon sov för länge-- lite knepigt, går hon upp 7 är hon glad, men gör hon som idag och somnar om till halv 8 så är hon allmänt tjurig hela dan ;) hehe ja man kan itne vara på topp jämt!



Hur går det med dig? Du får kräva lite fotmassage och insmörjning av magen, det gillade jag när jag var gravid! =)

kram

2010-05-07 @ 12:57:53
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0