Idag är det fredag!

Solen skiner, 15grader och jag är klädd i endast svart.
Svetten rinner redan så, nej, jag kan inte ha något färgglatt på mig.
Orka visa hur svettig jag är.

Känner mig helt öm i hela magen idag.
Känner mig rätt bnödig fast jag inte är det.
Känner att mina fötter har svullnat även fast jag inte gjort ngt.
TRÖTT.

Ska förbi S en snabbis för vi ska till Emilia sen.
Egentligen är vi bjudna på middag i stan också vilket verkligen hade varit über trevligt men jag vill inte åka långt från min bbväska nu och eftersom jag får så mycket sammandragningar så håller jag mig hemma.

Sen har jag så himla mycket att pyssla med denna helg.
Selma ska hem till sin kattkompis Nisse i morgon för lite semester från husse och matte så, hennes väska ska packas.
Det är lättare att storstäda och verkligen röja när man slipper tänka på att man inte roar den lilla katten.
Jag får dåligt samvete då haha.

Men men, nu ska jag traska ut.
Hoppas jag inte tynar bort i värmen.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker fan det låter som att Bönan är på väg ut vilken dag som helst :)

Jag tror absolut att Bönan kommer före Skorpan. För här är det heeelt lugnt. Händer ingenting!

2010-05-21 @ 10:07:35
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej.

här är det trdädgårdsarbete så gott det går. operation vräkning! Var på ul igår, beräknad vikt 4145 g. hon gjorde hinnsvepning och fick ont och förvärkar som fasen i ett par timmar, men sömn på det och allt är som vanligt. blä!! ska in och kolla på tisdag igen om det hänt något mer. tappen var lite kortade och 2.5 öppen så jag hoppas att hs hjälper till. nu börjar nerverna och rädslan komma speciellt igår vid förvärkarna.

ja ja bebben trivs därinne så vi får avvakta lite iallafall.

kram på dig

2010-05-21 @ 10:17:00
URL: http://www.solvanda.nu
Postat av: Natalie

Ja just det ja, minnet är bra men kooort :)

Jaså bönan kommer tidigare? Igångsättning eller?

Jodå man ska inte klaga, men värmen är inte rolig.. Kram

2010-05-21 @ 11:13:56
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej du, här är det mer igenproppat än någonsin ;)

2010-05-21 @ 11:25:47
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Natalie

Aha ok =) Av någon speciell anledning?

Ja fyfan, men nu har det åskat och regnat som tusan här så nu hoppas jag det ska släppa lite!!!

2010-05-21 @ 15:41:18
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0