Snaaaaaark!

Är verkligen otroligt trött idag.
Slumrat in 1 gång på soffan, iof bara 10min men och sen var jag nära på satt somna en gång till.
Jisses, låt mig sova dessa dagar!

Vi har nyss planterat massa nya penseér på balkongen.
J skulle gå till kiosken förut och blev stannad av en kille från Svenska bostäder.
De hade nyss planterat klart på ett ställe och hade massa över så, J fick ta en låda med 30 plantor.
Nu är hela balkongen full med penseér då vi hade det tidigare också så, det är verkligen skönt att slippa tänka på att jag måste plantera nytt inom de närmsta veckorna.
Och som ni vet, balkongen måste vara pimpad till sommaren.
Förra året var den ju helt lysande!

Kanske kommer vi inte ha lika mycket olika saker på balkongen som föregående år men vi ska se till att ha kryddor, rosor, tomater, jordgubbar och solrosor.
Super.
Det är ganska lagom på vår extremt varma balkong!

Ne, om man skulle ta och laga lite middag kanske?
Måste ju äta innan jag kan sova och sova ska jag göra relativt tidigt idag eftersom att det är en stor dag i morgon.
Tillväxt ultraljud ju!
Någon som vågar sig på att gissa vad Bönan väger nu?
Jag, mamma och Sarah har gjort det iaf.
Jag: 3326g.
Mamma: 3245g.
Sarah: 3385g.
Ja, vi gissar högt eftersom att Bönan ligger över bigbabykurvan, glöm inte det! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll så kanske vi hörs senare.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0