Sov gott.

Jag har inte kommit längre än att typ bädda sängen.
Ätit vattenmelon har jag iof gjort, Selma också.
Hon gillar verkligen melon den där lilla katten.

Jag ska ta och lägga mig nu.
Borsta bissingarna först iof.
Och lägga kjolen och linnet i tvätten.

Linnet har lite ketchupfläckar, nudelfläckar samt melonstänk på sig.
Kjolen är inte smuttsig men jag har ju använt den 365dagar typ så.
Imorgon blir det något ant.
Svarta übertunna byxor och ett gina linne?
De kläderna lär jag gå i tills det är dags för Bönan att komma ut haha.
Usch vad jag är peck!
( Pssst, vet ni? Jag kunde inte bry mig mindre! :) )

Ne, tänderna ska borstas, trycket ska lättas och jag ska hitta en bok att läsa.
Det bör funka va?
Har iof läst de böcker jag vill läsa ... kanske får bli Ica Kuriren läsning ist.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha, när jag var gravid så gjorde det typ ont i muttan av toapapper. Var tvungen att vika det noggrant till en mjuk och följsam liten bit. Nu har jag återgått till att knöggla ihop en tuss :P Haha

2010-05-20 @ 08:06:58
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0