Hej hå, hej hå!


Kyla på balkongen aka. ballen.

- 85års kalaset var toppen.
Vince skötte sig exemplariskt :)

- Träffade Annelie och Zita för en promenad i Skarpan. Mycket roligt var det.
Gick på allén och blev träffad av en plastpåse som kom flygande.
Höll på att skita i brallan alltså, så jädra oväntat haha.

- Mitt huvud spränger och jag börjar bli snorig?

- Lägenheten vi tittade på var fin men hon som bodde där varnade för hemskaste grannarna ever som drog dit både polis och oro.
Vi tackade nej!

- Vincent verkar gilla morot. Skönt.

- Jag ska kolla på Dexter nu. Inne på säsong 4!

I övrigt gör vi inget speciellt just nu förutom att ta i tur med förkyldningar i omgångar.
Det är verkligen en sån period nu,suck!
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

hej



här är det oxå förkylt. ellen e rejält snorig. inte kul alls.



hoppas ni snart kryar på er



kramar

2010-10-31 @ 19:42:14
Postat av: Anna

Tjenis!

Hur är det med er?

Här rullar det på... Melly har sovit oroligt de senaste nätterna men annars är allt helt ok!

Hoppas ni får en fin dag.

Kram

2010-11-03 @ 07:27:46
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har fått en blogg-award av mig!

Gå in på min blogg och läs mer.

Kram kram

2010-11-03 @ 08:34:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0