Ungefär såhär.

Jag har knappt tid att sitta här?
Vet, det låter otroligt men på dagarna är jag för upptagen och på kvällarna är datorn upptagen.
Hur mycket jag än vill skriva lite varje dag så går det inte och jag ber om ursäkt för det.

Föräldragrupp har stått på agendan idag och det var hur kul som hellst.
Så skönt att träffa andra människor, prata om annat, göra något annat.
Vincent gillar det också, speciellt tjejerna i hans egna ålder.
Han skrattar och ler åt dem och ja, han är en liten flirtis.

Efter föräldragruppen gick vi några stycken och tog en fika tillsammans.
Mycket att prata om hade vi och det är kul att höra vad andra har för sig i sitt liv.
Gillar också att de är äldre och att jag inte känner mig utanför pga att jag är yngre.

Sen då.
Vi kom hem, vi mös och skrattade massa på filten i vardagsrummet och sen åt vi middag.
Vincent har skrimmat och blivit insmord, ätit lite och pratat lite.
Sovdags blev det men hua vilken arg kille han blev.
Skrika, sova, sova, skrika.
Han grät i sömnen, vaknade, skrek osv.
Det tog en timme och sen sov han.
Älskling.


Nu ska jag iaf ta och titta lite på tv för att se sova.
Imorgon blir det nog promenad till Emilia.

Btw: Har ni tänkt på hur kallt det har blivit ute?
Och: Jag har skickat in en bild på V och J, pappabildstävling! :)
http://www.icakuriren.se/Spela-Tavla/Tavlingar/Bildtavling-Varldens-basta-pappa/

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Men hur fin var inte den bilden?!Talang-Ulla!

2010-09-21 @ 22:21:50
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

hej

vilken mysig dag! härligt att liksom börja det riktiga mamma lediga livet. så kul att träffa mammor med barn i samma åldrar och snacka. jämföra jobbiga nätter och härliga dagar. så det ska vara att vara mamma ledig. har varit och pratat med prästen idag, vi ska ha dop på söndag. det är samma präst som begravde Alfred så det känns bra på nått sätt.



Fin bild på V o pappa!



Stora kramen!

2010-09-22 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0