Vi var på dop igår.

BästeKompis Wilmer hade dop igår och det var hur fint som helst.
Jag fick äran att vara fadder åt Wilmer så, jag fick stå där framme med den lilla familjen.
Vincent satt och sov i sin mormors knä större delen och det verkade gå bra.
Fikade gott, tittade på W´s presenter, träffade Sarah´s släkt som jag känt sen jag var 3år osv.
Hur trevligt som helst!

Jag och Vincent gick sedan hem från kyrkan vid Islands torget.
Skönt med en promenad.

Tack Elin för att du fotade Vincent och mig en massa.
Har inga kort på mig och han tillsammans nästan så, mycket uppskattat!

Nu ska vi (läs Jag) äta frukost.
Vincent ska väl iof få mat han med för han åt vid 7 senast.

Ha en bra dag alla <3

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Charmknutte!

2010-09-26 @ 10:28:49
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

så fina ni är!

2010-09-26 @ 21:04:52
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Snygga glajjor! Har kollat in liknande själv o ska nog köpa :)

2010-09-26 @ 22:19:23
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Ulla

<3 sötaste!

2010-09-27 @ 19:40:21
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0