Fredag med middag!

Imorse blev vi upphämtade av Emilia, Jimmy och Meja.
Åkte till dem för att äta lunch och sen bar det av till Babyland.
Vincent fick en ny vagn! :)
Blev en Brio Race med ratt och regnskydd. Kampanj nu så det var ju passande!
Varför vi köpte en ny vagn var för att luften gick ur framhjulet igen och jag fick spader.
Så, ny vagn blev det. En grön.
Vincent har redan prövat ratten och oj, vad han blev stor när han satt där.
Gullunge.

Halva dagen har iaf spenderats hos damerna.
Åt lunch och hade allmänt kul som vanligt.
Promenad och barnen sov.
Jag och Emilia passade på att åka linbana.
Så jäkla roligt alltså! haha.
Fram och tillbaka, om och om igen. Försöka lista ut på vilket sätt man ska hoppa för att det ska gå snabbast.
Fika på deras baksida och sedan fick vi skjuts hem.
Tack för idag! :)


Förbi min mamma en snabbis och därifrån sprang vi hem till min pappa för att äta middag.
God mat och efterätten skulle nog varit god den med om inte Vincent vaknat och jag velat att han skulle somna om i sängen.
Feting med dåligt samvete att jag bara gick men, jag vill att han sover bra på nätterna eftersom att dagarna går åt till att vara pigg.
Fisen.

Hem från middagen iaf, la Vincent i sängen och ja, inget mer.
Ska väl vattna mina små blommor och sen kanske ... sova?
Super trött.
Tror dessutom att jag fått soleksem på armen?
Prickar som kliar.
Stört.

God natt vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0