Fullspäckade dagar!

Idag så har vi varit med Meja och Emilia.
Barnen har tagit varandra i handen och dragit runt på golvet.
Vi vuxna har ätit god lunch som vanligt. Soppa och baguette! :)
Köpte biljetter till en dansföreställning också, för barn 6-18månader.
Kan bli roligt!
Sen har jag och Jimmy ätit på Gondolen.
Jag åt lamm och chokladbakelse till middag/ efterrätt. Så jäkla gott alltså!
Mamma passade Vincent och han testade inte henne när han skulle sova. Ställde sig inte upp en enda gång.
Tokfis :)
Tack mamma för hjälpen!
Vad har vi gjort mer då?
Igår så åkte jag och handlade balkonglåda/ dynlåda med pappa och Gunilla.
Blev jätte bra på balkongen. Extra sittplats samt förvaring.
Senare på em blev det fika i solen med mamma och Arne.
Jag gör en hel del på dagarna och påkvällen måste jag plugga.
Ber därför om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Jag vill sitta vid datorn men ibland måste man prioritera! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0