Söndag och vi ska tvätta.

Igår var vi och hjälpte mamma/ Arne och pappa/ Gunilla på städdagen.
Vincent hade galonisar och satt på gräsmattan, helt nöjd.

Hos pappa hjälpte vi till med att ta ner en stor "gran" på över 4m. Gick bra faktiskt!
Hos min mor drack vi kaffe.

Så otroligt varmt det var igår då!
Jag gick runt i tunna kläder och svetten typ rann?

Idag så ska vi iaf tvätta.
Och gå till kollonilotterna för att titta på den nya lotten vi ska hjälpa pappa och G med.
Sen efter det blir det till att gå hem till min mamma där det bjuds på middag.

Alla dagar hela veckan har varit fullspäckade.
Jag gillar när det är så.
När man slipper sitta och inte veta riktigt vad man ska göra.

Yes.
Nu - borsta tänderna!



Btw: I Fredags var vi i Vingåker och hälsade på Vincents sysslings barn. Mio på 3veckor.
MYS kan jag säga. God mat och trevligt sällskap.
Väldigt fint i Vingåker MEN lite för långt bort för min smak.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Göran persson kommer minsann från vingåker. DÅ kan det väl inte vara så bra?

2011-04-17 @ 09:20:31
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läste någonstans att snittet på 10-månaders bebisar i Sverige var att dom vägde strax över 9 kg och var 73 cm långa. Så om man nu skulle gå över det så ligger ju Vincent i alla fall över medel :)

Följer han sin kurva då?

Men man förlorar mycket i vikt av magsjuka också så det är nog ingen fara.



Jag hoppas att vi ska kunna åka till Stockholm nåt i sommar. Jag skulle vilja gå på Skansen med Melody! Vore himla roligt om vi kunde träffas faktiskt :=) Vad har ni för planer i sommar? Ska ni iväg på nån semester eller så?

Kram

2011-04-17 @ 11:03:37
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0