Älskade lördag.

För första gången på mycket länge så känns denna helg som en riktig helg.
Man skall hinna med en hel del och jag tackar vädergudarna för dåligt väder.
Har kunnat tvätta, fixat hemma och haft mamma och Arne på fika.

Försökt hålla dagis tiderna någorlunda idag men 11:30 somnade Vincent i matstolen.
Han orkade helt enkelt inte och här hemma finns heller inte alla roliga saker som det finns på dagis.
Men sen sov han iaf, trodde jag. Han vaknade efter 20minuter men trot eller ej, han somnade om!
Sov nästan 1timme allt som allt och sedan kom m & A.
Åt god paj gjord på blåbär och jordgubbar!

De gick efter ett tag och jag och Vincent fixade runt lite här hemma.
Mös i soffan.
Gjorde mat.
Vincent var faktiskt vaken till 18:40 :).
Somnade som en stock i mitt knä. Gullungen.

Imorgon är det söndag, dagen innan måndag.
Dagen innan dagis.
Dagen innan veckan börjar.
Söndagar har jag tidigare "fruktat" men morgondagen känns faktiskt ganska kul.
Sarah och Wilmer kommer hit redan 9-9:30 för att leka en massa och laga lunch tillsammans.
Efter lunch ska vi promenixa till lotten om vädret tillåter. Hoppas verkligen på det då jag måste ha potatis! :)

Men men.
Ska titta på sommarXet och sen ta en dusch.
Läsa min bok och sen sova gott.
Hoppas jag inte missar barnprogrammet i morgon bitti.
Jag bara älskar Postis Per.

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0