Härligt, Härligt!

Vi har haft många bra dagar med mycket innehåll!
Igår tex så var vi på poolparty hos Meja och Emilia.
Vincent och jag firade Mejas 1års dag i förskott och hon verkade gilla paketen hon fick.
De badade på altanen, åt jordgubbar och drack smoothie.
Allt var perfekt. Tilloch med vädret! :)

Och idag då.
Jo, vi har varit på kollonilotten och vattnat.
Otroligt varmt var det så det blev en liten stund.
Flyttade lite hallonbuskar också, plockade bönor och vattnade.

Hem till mamma och städade, tvättade och lekte lite.
Åt lunch och fikade.
Vincent flyttade runt lite saker i huset.
Tex en liten plastbehållare från badrummet hittade de i ett av köksskåpen.
Han är busig Vincent. Faktiskt så är han det. En hel del.

Sen så tog vi en promenad med Annelie och Zita.
Var skönt att komma ut!

Men men mina vänner.
Jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag sova tror jag.
Imorgon blir det lite handling med mamma och Arne och sen tror jag det blir städning alternativt besök på lotten.
Träffa pappa ska jag också göra :).


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0