TGIF!

Jag är tacksam att det är helg.
Är helt slut!
Har faktiskt inte varit så här trött på ett tag. Både i kroppen och i huvudet.

3e dagen på inskolningen är över och idag har det gått jätte bra.
Enda gången Vincent har blivit ledsen är för att jag tagit något ifrån han, som tex ett plåster han hittade ute!
Vilan gick jätte bra. Han somnade på 10minuter i mitt knä och sov sen nästan 1timme.
Bra Vincent, bra! Han behöver verkligen sova.

Han hade vaknat inne på vilan, kastat nappen och sedan tittat runt på sina kompisar.
Alltså hade han inte blivit rädd och det känns ju jätte bra.
Gosig kille efter, han kom till mig flera gånger efter.

Att vara ute idag gick också bra. Han kan ta sig upp i klätterställningen och han rör sig verkligen på hela gården.
Jag själv har hunnit gråta två gånger idag.
MEn jag vet inte riktigt varför jag blir ledsen heller. Vill bara inte lämna det allra dyrbaraste jag har liksom.
Även fast jag känner att jag kan lita på fröknarna. Jag tycker om dem alla tre faktiskt.

Hem till mamma efter och bara tog det lugnt.
Vidare till Konsum för att upptäcka att Vincent tappat kepsen.
Gick vägen tillbaka till mamma och där var den.
Tack fan för det. Orkar inte få dåligt samvete över att jag tappat en keps.

Hem, försöka få i Vincent middag men det var knappast populärt.
Han fick i sig en del men sedan blev det ner i badet i stället.
Vad han ÄLSKAR att bada alltså!
Pyjamas på, tänderna skulle ha borstats men jag kom på nu att jag glömde det ... och sen fick han välling.
Somnade som en stock i mitt knä 17:30.

Och vet ni vad?
Jag skall plocka ordning allt och sen ska jag lägga mig och läsa bok.
Somnar jag 20:00 blir jag lycklig!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0