YEEY VILKEN DAG!

Vi gick upp 06:50, tittade lite på barnprogram och åt sedan frukost.
Pappa ringde så vi mötte han vid kollonilotten 08:20.
Skönt att komma ut så tidigt faktiskt, är typ bara jag själv ute då?
Här märker man direkt när det är morgon eller kväll.
Morgonen håller ALLA sig inne, det börjar röra på sig vid 11. Sen när kvällen kommer är alla ute.
Kan de bero på att ingen jobbar här i mitt område? Och nej, det har inte göra med att det är sommar.

Efter lotten så gick vi hem, åt lunch och Vincent somnade nästan i maten.
La ner han i vagnen, han sov 30min och sen kom mamma och Arne.
Åkte och handlade en massa mat och nödvändiga saker och sen åkte vi hem till dem och fikade.
Vincent somnade efter ett par timmar och vi började gå hem.

Gick förbi pappa och Gunilla och sa hej.
Vidare till konsum för att sedan springa på min gamla spanska lärare.
Jag kallade henne för "jävla överklasskärring" en gång i tiden men ack så roligt att träffa henne varje gång! :)

Väl hemma så blev det middag, dusch, städning och bus.
Han somnade ca 19:30.

Jag sitter nu här med en kopp kaffe som jag egentligen inte borde göra!
Kissar nämligen på natten ..... SUCK.
Kan somna hur gott som hellst efter kaffe men jag ska inte dricka något efter typ 20.
Hatar fan att gå upp på natten men. Jag kan ju inte törsta ihjäl!

Och jo, vet ni!
Jag köpte en kylväska idag.
HELT ROSA.
Skit fin.
Matchade min rosarandiga klänning och min rosa telefon haha.
Jag gillar rosa.
Knäppt.

Men men. Jag ska ta och fika klart och sen lägga mig.
Känner mig värd att få somna innan 22 idag.
ÄR TRÖTT!

Snyggkillen med kollonilottenbyxorna, hulkenbyxorna - dvs avklippta för att han inte skall göra illa knäna haha.


Ser ni kylväskan?
SCHTEEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0