Ytterliggare en dag är slut.

Visste ni att jag levt 8605 dagar?
23år och 204 dagar.
Det känns ganska kort om man ser det så men, det är ju flera år.
Smart.

Idag har vi tagit det lugnt faktiskt.
Vincent vaknade ju flera gånger på natten och bara lät.
Kokhet också så, hög feber. Plutt!
Idag har det blivit bättre vilket är skönt. Han har ätit dåligt dock.
Jag känner mig piggare men fortfarande täppt i hela näsan.
Aja, bara det går bort tills måndag för då är det nya tag på dagis som gäller.

Är synd att vi var tvugna att vara hemma två dagar men, vad gör man?
Det jobbigaste är att faktiskt veta att barnet som Vincent blev smittat av satt framför oss varje dag.
Jag mena, hosta, snoret rann som bara den. Då låter man sitt barn vara hemma?
Jag menar inte lite hosta utan, HOSTA, som när man typ spyr.
Absolut hade Vincent fått gått oavsett om han var snorig eller inte men iochmed att febern kom så, nej.
Förstår bara inte varför man inte låter sitt barn vara hemma om man nu märker att det är sjukt.
Haha känner att jag börjar bli upprörd.
Vad fan, ska andra behöva bli sjuka för att en person inte ORKAR vara hemma?
%&%¤&"&%(/))/)())!!!""#?.

Mer då?
Jag har gjort sommaruppgiften till V´s dagis.
Betalat räkningarna.
Hämtat två gurkor på kollonilotten.
Besökt det nya apoteket som öppnat här.
Handlat.
Framkallat bilder.
Sen inget mer.

Och nu ni. Jag ska faktiskt gå och lägga mig.
Spela lite Wordfeud och hoppas på att få sova gott i natt!

God natt på er :)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Vågar inte räkna ut antalet dagar för mig... Du är tokig du :-)

2011-08-27 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0