Efter julen.

Vilka vårkänslor man får ute.
Igår såg jag en videkiss.

Idag har vi bara myst och tittat på Pippi bla. Tog en liten promenix för att handla gröt men, det var typ det.

Det känns bättre i kroppen även fast jag har ont.
Magmunnen verkar inte vilja ge med sig vilket jag tycker är sjukt jobbigt.
För första gången på länge åt jag en ordentlig middag idag!

Imorgon så blir det till att gå till vc och kissa. Ska se att all uvi är borta.
Håll tummen!

Men men, jag kräver sömn.
God natt :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej :)



Kan tänka mig att det väsnas en hel del hemma hos er när Vincent går löss på trummorna haha Vad roligt!!! Är han nöjd med alla klapparna då?

Har ni haft en bra jul?

Här är allt fint. Detet rullar på. Mycket som händer nu. Vi ska eventuellt köpa hus och flytta. Samtidigt försöker vi sälja vårt nuvarande hus. Det är lite strul på jobbet också vilket är mindre roligt... Så det är lite mycket av ALLT!!!



Hur är det med DIG nu då???

Skönt att du kunnat äta en ordentlig middag i alla fall.

Ta hand om er och hälsa lillkillen.

Kramen

2011-12-28 @ 13:05:54
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0