Hej hopp!

Har varit sjuke dåligt på att sitta vid datorn men, vem har egentligen tid just nu?
En massa julstöl.
Urinvägsinfektion.
Gravbesök.
Kärlek.
Och ja ni vet allt man sysslar med förutom att bo vid datorn.

Idag har vi iaf haft en bra dag förutom min jävla mage alltså.
Vi var hos min pappa och käkade brunch samt öppnade några klappar! :)
Vi fick ny vattenslang till kollonilotten. Låter kanske inte så kul MEN det kan jag tala om att det var. Behövdes verkligen!
Vincent fick en svart miniKånken, så gullig!
Och ja, jag blev nog gladare än Vincent haha.
Gick hem därifrån, hoppade i onepiecen och la mig i soffan.
Mina killar är och äter middag hos min kära mamma just nu men jag orkade inte.
Orkar inte sitta upp för det gör ont i min mage till och från.
Känner mig sådär JÄTTE rolig men vad kan jag göra?

Julen annars har varit bra.
Vi har fått en massa härliga klappar som kläder, tofflor, pengar, grillpanna, muffinsformar, pepparkvarn, Skywiew biljetter(de där bollarna på Globen) och en massa, massa annat.
Vincent har fått trumset, bilbana, väska, kläder, mockasiner, skivor, sommarkläder och ja, en mängd till julklappar.

Och jag ska utnyttja en efter nyår, en som jag fick.
Jag skall minsann gå till frisören och klippa och slinga.
Ska bli hur skönt som hellst för mitt hår är rastafari och helt enormt.
Alla tycker att det är jätte fint osv och ja, det är det väl men har man en lejonman så kan det vara skönt att trimma den ibland.
Lovely!

Och vad mer då?
Jag har ett nyårslöfte som jag verkligen skall försöka hålla.
Att gå ner i vikt.
HAHA känns som ett skämt men jag måste. Är sjukt mufflig nu och jag orkar allvarligt inte vara det!
Skönt att jag inte ätit så mycket julmat detta år då, det kan ju ge en bra start.
Fast hade jag varit frisk hade jag nog ätit.
Aja.

Nu ska jag titta lite på tv.
Passade faktiskt på att plocka undan lite nu när grabbarna är borta.
Hoppas ni haft en fin jul!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0