Hej torsdag.

Vi är ännu inte bra.
Mitt huvud spränger, vi är dåliga i magen och snoret rinner.
Vincent sover just nu på balkongen och jag hoppas han sover ca 1 timme.
Det är synd att vår balkong ligger på den näst mest trafikerade gatan där vi bor men, det verkar inte störa lillkorven.
Precis när han somnade så passade jag på att vinterfixa balkongen dvs, ställa ihop allting intill väggen och plocka ner i lådan de som inte bör bli snöigt.

Vad har vi gjort mer då?
Jo min fantasi suger just nu så vi ha städat ur ett skåp.
Jag skulle gärna pyssla med julkorten vi gjort men jag har inga klistermärken osv.
Får bli ett projekt till i helgen kanske?

Och när vi blivit av med denna sjuka så ska vi försöka oss på att göra knäck.
Jag är sugen på att julbaka oh fixa, vill att det alltid ska vara så.
Att Vincent får minnen av att julen består av mys, bak, kärlek och klappar!

Men nu ska jag snyta mig och plocka klart i köket!
Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0