Ibland undrar man.

Jag vet inte vart min motivation till att plugga har tagit vägen.
Den är bara borta.
Även fast jag fått så bra betyg på uppgifterna.
SUCK.
BLÄ.
SKIT.
Jag vill ju inte få IG i kursen bara för att jag inte avslutade den.
Får väl plugga som fan så att jag kan få ett G iaf.
Eller?
Jag har fasen ingen ork.
Jävla sjukdomar hit och dit som skall få plats i vardagen nu innan jul.
Och till råga på det kommer jag få ap lite pengar eftersom jag varit hemma så länge.
Tack magsjuka.
Tack dåliga skitmage.


Så. Nu har jag fått ur mig det där.

Annars då?
Vincent sover.
Jag har plockat undan lite.
Ska nog läsa lite i skolboken iaf?
Och ta en fika.
Ta en huvudvärkstablett.
Tycka synd om mig själv.
Lyssna på Sonata Arctica.

Jag har satt in en massa papper idag också.
Ni vet, sånt dära tråkigt skitgöra.
Räkningar och annat.
Det är verkligen ett utav de tråkigaste sakerna jag vet att göra.
Det tar tid. Energi. Lust. Kraft. Det är så himla segt helt enkelt.
Men mina föräldrar har lärt mig att man skall spara på papper så att man kan gå tillbaka.
Även om det har blivit något fel osv så kan man alltid titta i papperna och "den här betalade jag visst".
Det blev gjort iaf.
Vinent kom och satte sig på pärmarna.

Vad mer har vi gjort då?
Var till ICA och köpte lim så nu kan jag fixa med julkorten.
Känns bra att skicka ngt som är homemaid om man säger så.


Aja. Jag ska väl fortsätta med något annat.
Vi hörs som vanligt.
Kanske senare.
Kanske i morgon.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0