Jag ser fram emot bättre tider.

Idag har vi bara varit hemma.
Jag och korven är väl vad man kallar magsjuka.
Fast vi kräks inte.
Han har dock blivit bättre och bättre men det kan jag tyvärr inte säga om mig själv.
Vi har ätit och druckit och Vincent är super duktig på att faktiskt äta när han är sjuk.
Dricka gör han också och jag ger han det mesta bara för att han skall få i sig mat och vätska just nu.
Han dricker mestadels vatten vilket han inte brukar vilja göra(?) men sen får han smoothie också.
Med banan. Som sägs vara bra för lösa magar.
Och jag då?
Jag har ätit och druckit men kan äter hellst något lätt, typ yogurt.
Funderar på att äta lite lussebullar.
Det kommer ju ändå ut fort så, varför inte partajja när man väl förlorar det snabbt haha.
Men annars har vi bara tagit det lugnt.
Jag har varit en dålig mamma och låtit oss titta på tv en hel del.
men vi har även duschat ett antal gånger.
Lekt och busat.
Lagt pussel.
Sovit 2timmar.
Jo, snart är det jul.
Vi har fixat lite julklappar och jag ska (om jag är frisk dvs) köpa Jimmys julklapp nästa helg.
Även en till åt Vincent.
Jag tycker det är ganska svårt att köpa julklappar på ett sätt.
Vi ska ju åka till Ullared och där ska jag handla kläder till Vincent. Det är kläder som han kommer "få i julklapp" men vadå, jag kan ju inte skriva ett kort där det står att han får en massa pengar till kläder.
Sen har vi bestämt att i år kommer han ej få så mycket leksaker då han redan har en massa.
Men men, nu ska jag skrubba J på ryggen.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0