Värdelöst.

Ska göra mitt prov nu.
Det är första gången jag känner att jag verkligen inte kan något.
Det är sant.
Jag minns knappt vad mina inlämningar handlade om.
Vad är celler?
Vad är matspjälkningsapparaten?
Ingen aning.
Var på julbord idag.
Mycket gott måste jag säga.
Blev dock MATKOMA efter tallrik nr2 så, blev bara någon liten dessert bit efter.
Känner mig fortfarande mätt :).
Jobba imorgon.
Förhoppningsvis lugn vecka men, det tror jag.
Förra veckan hade vi typ 7barn hela veckan.
Otroligt skönt!
Men men
Provet var det ja ......

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är FARLIGT med julbord. Vi var iväg med jobbet i fredags och man blir verkligen PROPPMÄTT!!! Kommer säkert att gå upp 5 kilo i vikt under julen sucka

Är du klar inför julen då eller har du en massa klappar och grejer kvar att fixa?

Kramen

2011-12-19 @ 09:09:58
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0