Haha ÄKTA min humor - tyvärr.

Visste ni att jag har kiss&bajshumor?
Visste ni att jag har börjat gå med olika strumpor för att jag inte orkar bry mig?
Visste ni att jag blir skitförbannad om saker går sönder, typ vagnhjul osv?
Visste ni att jag ibland noppar bort hårstrån i armhålan för att jag är uttråkad?
Visste ni att jag älskar att spana på alla som håller till utanför oss?
Visste ni att jag är tokig i att komma i tid?
Visste ni att jag är stolt över att orka plugga?
Visste ni att jag gillar att känna på mjuka blommor?
Visste ni att jag äter äpple jätte sakta?
Visste ni att jag har så jäkla bra humor?

Jimmy kommerin i köket och säger: "Det luktar avlopp här?"
Jag säger: "VA, Gör du?!"
Haha det kan jag skratta åt hur länge som hellst.

Hoppas ni alla mår bra :)

Kommentarer
Postat av: annelie

-vill du ha brun korv?

-Ja tack, vad gott.

- vad är de för korv egentligen?

- bajskorv



hahaha älskar våran humor!

2011-02-21 @ 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0