Massa klagomål, hit och dit.

Detta har skett de senaste dagarna:
- Haft kalas för J som fyller år.
- Tittat på ny vagn till Vincent.
- Tvättat.
- Fixat ny slang till hjulet på barnvagnen.
- Klippt barret igen.
- Rensat ur en massa kläder.


Hmm. Jag har varit så dålig på att sitta vid datan på senaste.
Har antingen varit för trött, pluggat eller helt enkelt bara legat och fisit i soffan.
Vi har väl umgåtts en massa nu denna vecka när J har varit ledig.
Jag har lidit av pms, vartit skit sur och hemsk MEN, det verkar gått över haha.

Lite till.
Jag har ju klagat på plogningen på min gata.
Den är plogad nu.

Jag har beställt arrangemang till Emilias 2års dag.
Ska vara ett lika dant som förra året.
Här skall skapas traditioner.
Det gillar vi.


Sen har jag ... hmm. inget mer.
Visste i att jag älskar att klaga?
Ringde "istappstelefonen" härom dagen och talade om att det fanns en 40cm´s istapp ovanför en gångbana här.
Det åtgärdades inte på 1dag så jag ringde igen.
"Altså, om den trillar ner i huvudet på någon och den dör, då kommer jag ringa tidningarna!".

Sen satte vi upp en lapp i vår hiss eftersom att det är ngn som brukar kissa i den.
"Du som pissar i hissen! Har du ingen toalett hemma?!"
Det var fler som fyllde på lappen med dödskallar och "vi är fler som undrar".
Jag gillar klagerier haha.
Fi fasen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klagera mera!!!

2011-02-20 @ 12:11:43
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Micaela

Haha men Ulla!Vågar inte ens gissa hur du blir som pensionär,hjälp...

2011-02-20 @ 14:59:35
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0