Prutt och gas.

Min mage är enorm och jag är hur gasig som hellst.
Men ingenting kommer typ ut.
Den bara mullrar.
Suck.

Vincent börjar väl bli lite bättre i magen men vi är inte helt hundra än så,
att träffa andra barn är nog inte så himla bra.
Synd.


Åkte till min faders arbete idag för att hälsa på och för att få dagen att gå.
Vi satt där ett tag, åt mellis och Vincent visade att han kan åla runt.
Därefter så tog vi en promenad hem.
Gick från BirgerJarlsGatan till Skanstull och där hoppade vi på tbanan.
Tog 1timme att gå den sträckan.
Är ändå en ganska bra bit att gå.
Skönt var det för knoppen men icke för gasbomben till mage.

Vincent sover och jag skall nu plugga.
J ska upp 20:00 så jag har ca 2timmar på mig att läsa lite ur boken.

Hoppas ni haft en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0