Utmaning.

Här kommer några frågor att svara på. Jag blev utmanad av Anna!!!

♥ Hur länge har du bloggat?

Hmm. Sen oktober/ november 2008. När jag var gravid med Emilia.


♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? 
Nu ska vi se ... Elin, Anna, Kissie, Micaela och någon till så mitt svar blir 6.

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?

Om ämnet är allt mellan himmel och jord + barn så visst, alla. 

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det hoppas jag. Ingen har sagt ngt iaf.

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Min gräns tänjs inte på. Jag skriver inga namn, jag visar inte för mycket bilder och jag skriver inte ut för mycket som kan uppfattas som stötande haha.

Jag mena okej, jag är privat eftersom att jag skriver om det mesta vi/ jag gör men jag kanske inte behöver gå in på det kollektivt omedvetna.

Googla Freud så kan ni läsa om det ;)


♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Hmm inte alls. Jag skriver för mig själv och antingen så gillar man det eller så gör man det inte.

Självklart kan det vara kul att få lite feedback men bekräftelse, nej tack.

 

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? 
Inte vad jag kan minnas?

Självklart så hoppas jag på att träffa Anna & Melody för som sagt, Melody och Vincent skall gifta sig! :D


♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Jag tror inte att det är skadligt för personer att blogga utan jag tror att det kan bli skadligt för dem dom läser bloggarna.

Som tex min favorit Alexandra "Kissie" Nilsson.

Bloggar om barnmatsburksdieten och alla kalorier.

Tror inte hon tar skada för hon är nog något ironisk MEN, de 13åriga tjejjerna som läser hennes blogg och tar efter.

De är de som skadas.

 



♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? 

Finns väl ingen nackdel?

Fått typ 2 negativa komentarer sen jag började blogga.


♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Ja det tror jag. Kanske inte på samma sätt som nu.

Eller på det sättet som jag har bloggat.

 

 

Och så ska man själv utmana.

Jag utmanar för enkelhetens skull: ULLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0