Bajs och Solsken.

Varit hos diakonen idag.
Hon är som min psykolog.
Jag gillar henne.
Hon är bra.
Jag mår iaf skit efter besöket. Det måste ju betyda att vi pratat om det som klämmer och gör mest ont just nu.
Det som gör ondast är Emilia.

Huvudet spränger men det får jag ta.
Alla tårar som kommit idag.
Då får man ha ont i huvudet.

Jag, mamma och Vincent har nyss varit ute på en 2h20min promenad till Söderbysjön.
Super skönt var det.
Kaffe drack vi på en bänk i solen.
Mys.

Är för trött nu för att skriva ngt mer.
Hoppas ni alla mår bra!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Det är så mysigt med långpromenad och kaffe i solen!!

2011-01-31 @ 23:16:20
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0