Fisen.

Han ligger i sängen.
Skit trött.

Jag lägger fnusen över hans ansikte.
Han tar bort den.
Jag lägger dit den.
Han tar bort den.
Stilla ett tag.
Tror han sover och börjar gå emot dörren.
HÖHÖ, FLAX FLAX, SNURRA RUNT.
Han sover inte.

Jag lägger fnusen över hans ansikte igen.
Han tar bort den.
Jag lägger dit den.
Han tar bort den.
Stilla ett tag.
Tror han sover och börjar gå emot dörren.
HÖHÖ, FLAX FLAX, SNURRA RUNT.
Han sover inte.

Jag lägger fnusen över hans ansikte ytterligare en gång.
Han tar bort den.
Jag lägger dit den.
Han tar bort den.
Stilla ett tag.
Tror han sover och börjar gå emot dörren.
HÖHÖ, FLAX FLAX, SNURRA RUNT.
Han sover inte.

Sen somnade han.
3e gången gillt som man säger!
(Fnusen är hans snuttefilt)

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

hi hi..... :)

2011-01-18 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0