Hej du korta hår!

Dagen har varit fullspäckad.
Dagen har varit bra.

Upp 7:25 för att äta frukost och sen lägga Vincent ingen.
Han sov 9 - 10:45 och förväntades vara utvilad men icke.
Han åt lunch och min farmor och farfar kom. Vincent var pigg och glad men blev sedan trött och somnade direkt när vi la ner honom i sängen.
Toker!

Var kul att farmor och farfar kom hit.
Gott fika bröd hade det med sig också och jag mena, det uppskattas alltid!
Vincent fick en fin haklapp av dem också.

Mötte Annelie vid 15 tiden och vi gick och klippte oss. Vincent var med sin fader.
Jag klippte av barret och oj vad skönt det är alltså!
Gillar att ha kort faktiskt.
Eller aa, inte kort kort utan axelkort.

Annelie och jag gick hem, gav Vincent middag och sen åt vi middag själva.
LCHF stajl alltså. Köttfärssås med rivna morötter i och broccoli till.
Blev as gott!
Efter det tog vi en promenad på ca 1h för att sedan skiljas åt.
Är så kul att vi börjat ses igen alltså!

Yes.
Nu är jag skit trött. Ska lägga mig i soffan och bara fisa ett tag.
Disken är ju diskad redan och lägenheten är städad.
Det fattas bara att jag ska sova.

Hoppas ni har haft en bra dag! :)


Jag ville inte se normal ut så, då gjorde jag inte det.



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Snyggo!

2011-01-15 @ 23:52:39
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se
Postat av: Annelie

Är också så glad att vi fått tillbaka kontakten igen! Superglad verkligen. <3



Och imorgon börjar vårt nyttigare liv, underbart.

Nu jävlar haha :D

2011-01-16 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0