Hej Godislördag.

Idag är dagen då jag får äta något gott.
Lyxade till det hela med en skink smörgås i morse.
Den satt otroligt fint må jag säga.
Gjorde ju chokladmousse med hallon och hackad choklad. Blev gott men otroligt mastigt och osött.
Chokladen som var 86% tog över hela kalaset men jag gillade känslan av onyttighet.


Började med att Vincent ville upp 03:15 (?????) men icke. 04:20 fick han välling och somnade om.
Upp halv 7 och sen åt vi frukost.
Sov 30min och sen gick vi ut på en promenad.
Gick till mamma och lämnade hennes halsduk och sen gick vi till min far och drack kaffe.
Vet inte om jag kan kalla det promenad men, vi gick iaf!

Kom hem, Vincent åt och sov och sen så höll vi på med varsina saker.
Han pysslade med leksakerna och jag gjorde i ordning i städskåpet.
Äntligen får man väl säga. Har typ mått dåligt när jag öppnat den dörren.

Annars då?
Blev ingen hylla eller tavla uppsatt idag.
Det blir imorgon.
Jag lovar.
Skiter i om det blir snett, bara de kommer upp!

Hmm. Har inte något speciellt att berätta idag så jag håller det kort.
Ni får en bild i stället.
Okej. IGNORERA dubbelhakan, jag jobbar på den!
(Den är inte så stor när jag har huvudet normalt.)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0