MORGON!

Jajamensan, upp 5 för att somna om 6, för att sedan vakna igen kl 7.
Hela dagen har ju typ gått höhö.

Önskar dock att jag fick sova lite mer idag.
Sängen var så himla varm och skön.
Ska nog lyda mitt tidiga sovtåg imorgon för ikväll går det inte.
Det är ju Solsidan och en ny Wallander.
Nackdelen är att Wallander slutar 23 och vad fasen, då sover ju jag!

Mer då?
Funderar på att ta en tidig morgon promenad.
Behöver komma ut.
Luft.
Frisk luft.
Goosh vad jag är trött!

Vincent ligger och gormar på golvet.
"Aaaa....aaaaa....aaaaa....aaa....aaaaa......aaaa..aaa!!"
Det är lite av hans nya ljud förstår ni.
Det är kul att lyssna på men ibland blir det en aning för högt så då får man be han dra ner på volymen.
Pluttkillen.

Hmm jo.
Bjudna på middag hos min mor idag.
Ska bli gott faktiskt.
Skönt att kunna köra diskmaskinen innan och veta att man inte ska äta middag hemma.

Äh. Nu ska jag roa vår käre son som har snurrat bort från sina saker.
Nej, han kryper inte. Han snurrar.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0