Promenera bort fettet!

Idag har jag ätit hamburgare med coleslaw.
Gjorde den själv och fiiii fan vad gott alltså!
Annars då?
Jo jag sitter själv hemma.
Har inget emot att vara själv hemma men när man bestämt att man ska vara tillsammans så kanske man för en gångs skull vill det.
Vi bestämde än en gång att "imorgon är det bara vi" och jag hoppas det.
Blir det inte så så tycker jag nog att grabbarna kan bo ihop en vecka och sen tröttna på varandra.

Och nej. Det handlar inte om att det bara är okej med mina vänner utan jag vill vara själv någon gång.
Kanske titta på film.
Kanske inte bry mig om om jag råkar fisa.
Kanske kunna gå runt i nattlinne.
Kanske bara få vara fri i mitt egna hem.

Tyvärr verkar inte alla fatta det.

Mer då?
Våran nya familjemedlem BOSCH går jätte bra.
Disken blir skinande ren och jag bara njuter av att kunna ställa in disken rakt i maskinen.
Det är fanimej en helt underbar uppfinning!
Förstå att jag har diskat varje dag i snart 3år.
Räkna med att det går 1timme åt att diska varje dag.
365x3= 1095.
Alltså har jag diskat i 1095 timmar!! Eller okej, min sambo har diskat kanske 10 av dem så.
1085 timmar.
Katastrof.

Haha jaja. Nu måste jag äta middag.
Blir nog .... fiskbullar. Endast.
Vet ni hur gott det är med fiskbullar?
Dessutom innehåller en hel burk ca 120kcal.
Kolhydrater vet jag inte men hur dåligt kan det vara med fiskbullar?
Kanske ett ägg till?
Har inte ätit mer än 1 ägg idag och jag har lovat min mamma att försöka hålla max 2/dag.
Kolesterolvärdet får ej bli för högt.

Ytterliggare ett jaja.
Håll nu tummen för mig att min sambo kommer hem och att han inte alls har druckit för många öl.
Orka känna ölångorna.
Ne usch. Jag måste typ spy lite av tanken haha.

FÖRESTEN.
Ska lägga in ost i ugnen och smälta de.
Ostchips - YUMMIE!

Kommentarer
Postat av: Judit

haha ajg tycker också om fiskbullar... men det är få som förstår mig! det är enkelt och bra att ha i skafferiet! :D

2011-01-26 @ 08:54:13
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0