Suck och stön.

Alla kläder tvättade vilket känns otroligt bra.
Orka ha massa smutsig tvätt överallt!

Skön promenad med Judit och grabbarna.
Gick runt inne på skogskyrkogården vilket var mys.

Gick hem från promenaden, slank bara in och hämtade en kasse och så fortsatte vi till min moder.
Kom dit, Vincent fikade. Vi med för den delen. Semla vilket satt prima i magen!
Vincent låg och sprattlade på golvet en stund och sen blev det promenad.

Kom hem, gav mat, gav välling och nu sover fisen.
Jag är trött men ska diska 3ton disk och plocka undan lite.

Imorgon kommer min farmor och farfar så, vill att det ska se någorlunda ok ut.
Kläderna är iaf inlagda i garderoberna.

Mer då?
Helgen kommer vara lugn.
Kanske träffar Annelie.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Therese

Va gott!



Jag sneglade på semlorna på affären idag men gick vidare... hihi...

2011-01-14 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0