Jag har bara missat datan!

Dessa dagar har vi faktiskt tagit det lugnt.
I Söndags så fikade vi med kompisar på kollonilotten. Var skönt ute fast det blåste en hel del!
Plockade med mig lite grönsaker och gottgott hem iaf!
Sen har vi städat. Torkat golven.

Vincent kröp efter där jag hade torkat och det var lite blött kvar vilket resulterade i att han halkade runt.
Jisses vad han skrattade!
Han bara fortsatte efter mig. Ganska roligt faktiskt!

Sen har han gått 1-2steg till.
Han går liksom 1-2 åt gången.
Märker mer nu att han är lite mer intresserad av att gå men han vågar inte riktigt.
Han är stabil faktiskt men han känner väl att krypa är säkrare.
Än så länge.

Och igår då?
Då var vi bara hemma.
Vädret var inte speciellt roligt så vi tog det lugnt.
Ritade med tuschpenna och det var kul. Efter blev det bad.
Det är en riktig liten badkille vi har här alltså. Han skulle kunna bada säkert 3ggr per dag om han fick!

Sen till dagen.
Jag och Vincent ska tvätta hos J´s mamma och pappa.
Orkar inte boka tvätttid här hemma så, hon får hjälpa oss i stället.
Sen ska vi nog till Torekällberget imorgon och titta på alla djur!
Mys, mys!

Nu - Fixa Vincents lunch!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anna och Melly-Bell

Vad roligt att han börjar gå :)

Melody visar verkligen INGET intresse vare sig av att gå eller stå. En del av mig är lite orolig över det...men BVC säger att jag inte ska vara det :/ Jaja...

Jag tror i alla fall att det kommer att dröja LÄNGE innan hon går...

Hur är det med er annars? Har ni haft en bra sommar än så länge?

Kram

2011-07-26 @ 14:28:36
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0