Men usch.

För det första måste jag påpeka hur mycket jag svettas.
Det är otroligt.
Även fast jag sitter stilla.
Vallningar alltså. Jag känner mig kokhet!

Sen till dagen.
Har varit en mycket bra dag med fika hos min farmor och farfar.
Min farmors syster B var där också vilket var roligt.
Jag minns när vi var hemma hos dem när vi var små.
Deras ena son hade ett akvarium i sitt rum med sköldpaddor och sen hade de ett kalaspuffs spel på datorn där man skulle fylla en typ tågvagn full med puffar.
Härliga minnen. Kan tom känna hur det doftade i rummet med akvariumet om jag söker i mitt doft förråd.

Vi var till sjukhuset och hälsade på vår släkting.
Det kändes otroligt bra och att han verkade märka att vi faktiskt var där, det gjorde mig glad.
För mig spelar det egentligen ingen roll om han hade varit vid någorlunda medvetande bara vi visar att vi finns där.
Även om en person ligger långt bort i sin egna lilla värld så tror jag att på ett eller annat sätt så känner dem.
Men, dagen var trevlig och den fortsatte på det viset.

Åkte hem till mamma, Vincent plaskade lite i en balja på baksidan och sedan köpte vi oss middag och åt den på kollonilotten.
Tog med mig potatis hem, ngn morot, hallon och lite så.
Hem, duschade av lill fisen och sen la honom.
Gick ut en sväng och träffade Annelie för att sedan titta lite mer på nyheterna.

Det som har hänt är helt otroligt.
Det är sjukt.
Det är knappast förlåtet.
Jag tycker synd om alla som närvarade i Oslo.
Hemskt - det är ordet.

Nu ska jag sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0