Torekällberget och bilder!

Disken är diskad, leksakerna är undanplockade och vi har landat efter besöket i en annan stad.
Vi har sovit hos J´s föräldrar och varit på Torekällberget! :)
Där har jag inte varit sen jag var liten men, det var fint. Härligt att kunna titta på djur i olika delar av Stockholm/ utanför.

Vi såg får och baggar som slogs.
En kossa MUUUUU´ade precis framför oss.
Sågen gris som låg och sov.
Hästar, kaniner, gäss och hönor.
Jo. Och otroligt söta getter!
De är ju bara för gulliga :).






Har precis druckit kaffe nu iaf och ska faktiskt lägga mig.
Allt är fixat här hemma så, kan lägga mig med gott samvete.
Tror vi går till lotten i morgon.
Behöver vattna och titta till alla godsaker!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Tycker du ser smal ut :)

2011-07-30 @ 10:30:10
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0