Vi myser runt och uppskattar kollonilotten.

Vi har varit flera timmar på kollonilotten.
Både igår, idag, i förrgår och ja, vi ska dit imorgon med.
Håller på att göra den till vårat eget lilla paradis och det är otroligt skönt att kunna gå ner bara för att ta en fika.
Vincent har fått för sig att lecakulor är goda men NEJ, det tycker inte jag så, varje dag blir det till att pilla ut ett antal ur den där lilla munnen.
Vädret har också varit helt sjukt men, några timmar får man allt orka med för snart börjar jag jobba.
Så. Imorgon ska vi dit ner igen.
Jag ska väll flytta på någon hallonbuske samt klippa ner en massa skräp och lägga de i svartasopsäckar.
Tror det är prio 1faktiskt.

Och vad mer då?
Nikolina skrev att jag såg smal ut.
Det tackar jag för men, jag valde just det kortet av den anledningen.
Alla andra kort är katastrof.
Jag har gått upp 2kg och närmar mig en gräns som jag inte vill närma mig.
Jag mår skit och vill inte ha på mig något annat än stora kläder.
Ser absolut fram emot att börja jobba och cykla 1mil om dagen.
Ser absolut fram emot att försöka börja träna. Iaf en gång i veckan.
Jag måste gå ner i vikt.
Har tom fått ont i mina knän igen.
Och det handlar inte om att JAG FÖTT TVÅ BARN PÅ KORT TID, utan att jag är överviktig och måste gå ner.
Man kan inte skylla övervikten på graviditeten.

Lina 54år och vägen 150kg - "Jag födde två barn på kort tid för 30år sedan!"

Nej, jag måste ta tag i detta.
Blir till att göra en totalomvändning i September.
Jag välkomnar September.
Verkligen!

Tror jag ska gå och lägga mig snart iaf.
Hoppas ni har haft det lika bra som jag idag :)
Btw: Vincent mår super. Han går 1-2 steg i taget kanske 1gång om dagen men, inge brottom ....
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0