Vilken dag!

Idag så har vi varit i stan med mormor M.
Möttes 9:30 och åkte in.
Vincent blev överlycklig när vi skulle åka tunnelbana!

Åkte till tcentralen och knatade runt i lite skoaffärer.
Vincent fick ett par sandaler av sin mormor och jag fick ett par leggings.
De jag hade var hål i, i exakt hela grenen haha.
Pinsamt faktiskt men vad fan, jag prioriterar inte direkt mig själv just nu.
Kanske ibland men inte när det gäller kläder.

Vi fortsatte till Åhlens där vi käkade en god lunch och Vincent åt potatis och köttbullar.
Gick till barnavdelningen efter för de har gjort ett lek/amnings/vilo/mat rum för barn.
Han fick leka av sig ett bra tag innan vi gick därifrån.
Ganska kul när vi var där för han lekte med en pojke från det vackra grannlandet Norge.
De var otroligt snälla emot varandra faktiskt vilket kändes bra.

Vidare gick vi.
Drottninggatan bort, igenom Gamla stan och vidare till Slussen.
Köpte dricka och gick vidare till Skanstull.
Där blev det till att hoppa på tunnelbanan för att bege sig hemåt.

Trötta i fötterna och trötta i kroppen kom vi hem runt 15.
Ravioli till middag och sen lite segtime

Vincent sover nu efter en flaska välling.
Jag skall passa på att plocka undan och sedan ta en kopp kaffe.
Tack du härliga dag och tack mamma för ett par hela leggings! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0