Clownen Manne och fint väder.

Vi var minsann på Park teatern idag.
Clownen manne o/co körde lite på scenen.
Vi såg en del men hua, vad mycket barn det var!
Alla förskolor i enskede måste vart där. Vi satte oss längre bak på en filt och fikade.
Vincent och Noel kikade på varandra och delade på Noels leksaker.
Vincent var inte pigg på att låna ut leksaker som inte ens var hans. Knäppis!
Därefter så åkte vi hem, åt lunch och vilade en stund.
Gick ut vid 15 och gick hem till en kollega till mig.
Där satt vi och pratade och tittade på hennes lägenhet. Mycket fin måste jag säga!
Och vad tyst det var utanför henne ... annorlunda till skillnad från utanför mig och J.
Sen bar det av till Konsum för att handla lite bröd mm.
Därifrån gick vi hem.
Sprang på en gamal vän och hans hund.
Jag vill ha hans hund. Så jädra gullig alltså.
Alltid roligt att träffa B också. Vi umgicks lite då och då när jag hängde runt ganska mycket i Enskede.
Sen då?
Vi kom hem, käkade lapskojs med rödbetor och sen blev det välling för Vincent.
Sen somnade han.
Jag har satt igång diskmaskinen, plockat undan, pratat med min moder, tittat på tv, fixat några orkideér.
Vet ni att man hinner OTROLIGT mycket när man bara får vara ensam?
Skönt att kunna fejja och hålla på. Att bara tänka på mig själv.
Tystnad.
Att kunna tänka utan att bli avbruten.
Jag älskar att vara mamma, det är inte det men, man behöver få andas :).
GoogleChrome - en aning jobbigt att inte kunna göra radbrytning!!

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Vilken underbar bild!

2011-06-27 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0