Hejsan på er mina vänner!

Har ni saknat mig?
Har jag svårt att tro, höhö.
Fick VG på min skoluppgift föresten. Det var bra!
Jag har ätit en god rabarberpaj med Annelie nyss.
Hon och Zita var här och höll mig lite sällskap.
Tidigare idag var vi hos min moder och rensade på vinden.
Blev en låda kvar.
Shit vilka roliga saker jag hittade, från när jag gick i lågstadiet!
Ett papper med ett nyckelhål på och en fråga under.
Vad ser du igenom nyckelhålet?
Typiskt mig och svara som jag svarade HAHA.
"Jag ser min storebror sitta och kissa och bajsa!"
Och jag lovar er, jag har fortfarande sån humor haha. Kan skratta hur länge som hellst åt sånt.
Tex, säg: Köp Se Stol Tio
fast på Engelska.
Just det där, det kommer ALDRIG bli tråkigt!
Annars då?
Jag och Vincent målade härom dagen.
Det är så roligt att se när han kladdar.
Och jo. Vi har ju besökt förskolan där Vincent skall gå.
Liten avdelning, 13barn vilket ör ganska skönt.
Fin gård.
Kommer nog bli bra. Börjar bli nervös bara.
Har redan gråtit lite.
Jag själv börjar jobba 12september.
Ouff, jag som inte jobbat på hur länge som hellst.
Kommer få mest mellan tider nu eftersom jag ska jobba 75% så, kommer bli ganska skönt.
Skönt för Vincent också att slippa gå långa dagar.
Dessutom hinner man lite efter jobbet också och efter att man hämtat på dagis.
Behöver liksom inte springa hem för att äta middag.
Blir nog bra ska ni se :).
Nu - sova.
Btw: Har börjat tänka ganska mycket på Emilia.
Iof gör jag det jämt men, det är väl så när vi ska kliva över ännu en tröskel.
Dagis tröskeln.
Nu ska vi berätta för personalen att Vincent någongång i framtiden kanske pratar om sin döda storesyster.
Det blir nog bra det också men, jag blir nervös.
Vi ska lämna bort vår klimp.
BAAAH.
Jag ska passa på att gosa in mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0