Oh sheeat!

Jag vet inte vad som hänt men, efter att Vincent har sovit sådär skit konstigt så har allt blivit jättebra.
Han sover hela nätterna som han brukade MEN, nu sover han 30min extra plus att han är vaken till lunch.
Sover ca 2timmar och håller sig vaken till middagen.
Hur skönt är inte detta?
Tänderna där uppe har tittat ut och nu kanske vi kan hålla oss på en lugn nivå fram tills dagis börjar?

Alltså, jag måste nog vänja mig.
Igår sov han 2,5timme och jag blev rastlös tillslut.
Idag blev jag inte det.
Fixade på balkongen med mina härliga växter.
Får nog allt ta kort sen och visa.

Mer då?
Jag har köpt nötter för jag var sugen på något onyttigt?
Jag har börjat äta knäckebröd?
Jag har slutat äta gröt vilket gjort magen mindre svullen.
Jag komposterar.
Jag sorterar.
Jag gör en massa nu för tiden.

Sen måste jag bara tala om hur mycket jag älskar vår son.
Varje morgon när jag vaknar står han i sängen och vinkar på det sätt som bara han kan.
Han kisar med ögonen, lutar huvudet bakåt, visar sina små gaddar i överkäken och gnuggar pekfinger och tumme ihop. Han ser för kul ut.
"Nu kommer jag och tar dig, nu springer jag och gömmer mig!"
Så där håller vi på.
Han före, jag efter. Och tvärtom.
Jösses vad jag älskar han.
Bara så att ni vet! :)

Och hur mysigt är det inte nu när han ställer sig upp och ger en, en kram?
Jag kan börja gråta av bara tanken.

Nu - Jersey Shore!

Kommentarer
Postat av: Ula

Längtar till nästa vecka när jag får sällskap!!

2011-06-14 @ 19:46:14
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0