Tisdag :)

Idag så gick hela familjen upp samtidigt och jag kilade ner för att se om det fanns tvätttid.
Yes.
Tvättade mellan 7- 10. Gud vad mycket tvätt alltså!

Efter det så kom en kille som köpte Emilia och Vincents gamla vagn.
Fick 500kr för den så, jag är nöjd!
Den var i otroligt bra skick så, känns lite konstigt ändå att sälja den men ..
Måste få lite mer utrymme.

Sen så sov Vincent och jag plockade lite här hemma.
En båtbana kom hem till oss också. Vincent gillade den.
Vi tog en sväng till Farsta på em och handlade lite.
Blev 3st tshirtar och en "tvättahåretutanattdetkommervatteniögonenringatthapåhuvudet" till Vincent, 3 klänningar till mig och Jimmy köpte någon data/ tv pryl.
Tog faktiskt kort på klänningarna.
Jag unnade mig 3plagg.
Två av dem kostade 50kr styck och den andra 74kr haha.
Lite pinsamt men - gillade dagens rea!

Lätt min favorit!


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0