Hejsan cellprov.

Upp som vanligt men idag blev det inte någon vila efter frukosten utan vi skyndade oss till bussen för att möta min mor.
Vi tänkte gå och möta henne vid hennes hållplats men vi tänker för lika.
Mamma var påväg till vår.
Fick skicka 3sms och gorma för full hals för att hon skulle förstå att vi var bakom henne :)!
Åkte till Gullmarsplan för att gå till mvc och göra cellprov.
Snacka om att jag var nervös!
Benen skakade och fy fan, värre att göra gynundersökning än att föda barn.
Det gick iaf bra och provsvaret kommer om 4-6veckor.
Jisses vilka långa veckor!

Därifrån åkte vi hem till Emilia och Meja.
Fikade, skrattade, promenerade och satt ute i solen.
Otroligt skönt att få lite sol på näsan!
Vincent och Meja trivs faktiskt tillsammans. De klappar, tittar, ler och de delar med sig av leksaker (nästan haha).
Är roligt att se att Vincents ögon tindrar! :)
Vi ska träffa damerna redan på torsdag och då blir det en stadsutflykt.
Besöka söder och hoppas på att solen skiner.
<3

Mer då?
Vincent har prövat sin gåstol.
Han tycker den är okej än så länge men han tar det lugnt i början.
Har dock utforskat hela köket från golv till köksbänk.
Nu sover lillafisen och hoppas han sover lugnt i natt.
Brukar sova oroligt men det är nog pga tänderna.
Jag älskar han.
Otroligt mycket.
Bara så att ni vet :).

Nu ska jag fika, göra ansiktsmask och vänta på att klockan skall bli 21.
Då är det Cesar.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Micaela

haha jo juste det hade jag glömt! Kollade nu och då fick jag minsann ett armband=)

2011-03-08 @ 21:00:15
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0