Oh du härliga dag!

Blev lunch hos Emilia och Meja idag.
Meja mötte oss vid dörren och Vincent sken upp som en sol.
Kärlek?

De tog sig framåt och upptäckte en matta tillsammans.
Meja kör rulltekniken som Vincent var inne på förut och mannen hasar ju fram fortfarande.
Tänk att snart kommer de två att gå.
Jösses!

Vincent är 10månader idag föresten.
Stor kille <3.

Jo. Vi skulle på baby salsa rytmik idag men det visade sig att de inte hade annonserat för denna gång så, var bara vi där.
Mitt hjärta blödde en del och oj vad jag kände mig taskig emot Vincent.
Nej, han vet inte vart vi var ändå men ... va fan ... han kunde ha vetat.
Kan typ inte tänka på det för jag känner mig dum.
En tamburin fick han av mig, som tröst. En blå randig, super fin.

Vi fortsatte till Tyresö C iaf och tog en fika.
Barnen satt breve varandra och åt mellis, försökte ta varandras saker och bara umgicks.
Det går inte att få nog av att se dem, de är helt otroligt gulliga.

Åkte från tyresö och tog en promenad med Annelie.
Hem och gav Vincent middag och sedan blev det en promenad till.
Alltså har jag och Annelie gått runt Skarpnäck 2ggr idag.
Skillpoints.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig.
Super trött.
Imorgon väntar promenad, promenad och promenad.
Ska väl se om jag kan hitta på något?
Måste aktivera sonen :)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0