"Ah Hello Bebis!"

Vi har varit på dansföreställning för barn 6-18månader idag.
Den var faktiskt bra och underhållande. Speciellt för mig haha.
Barnen gillade det stundvis men det var lite för lite ljud och rörelser för att de skulle sitta still 30minuter.
Kan ändå rekomendera den till er andra!
Vad har vi gjort mer?
Vi har varit ute i regnet. Inte speciellt frivilligt men, ut måste man för att kunna ta sig in någon annan stans.
Lekte med lite duplo hemma hos min mamma innan vi gick hem för att äta middag.
Har även pluggat en massa.
Skrivit på 4e och sista uppgiften.
Pust, stånk och stön.
Sen är det bara provet kvar.
Och en sak till.
Ni vet att jag försöker gå ner i vikt?
Jag har inte käkat en enda macka på 3dagar.
Det är rekord!
Jag är typ en mackmänniska.
Älskar mackor. Med ost. Marmelad. Skinka. U name it - I love it!
Men iaf.
Jag har funderat på alla kalorier jag petat i mig och jag håller mig runt 1500.
Vet inte hur bra det är eller hur dåligt men, Det måste vara bättre än innan haha.
Då åt jag allt. Socker. Godis. Massa onyttigheter. Jävlar vad gott allt var.
Inte längre.
Men men.
Imorgon blir det heldag med tjejjerna och vi skall packa in vagnar och barn i bilen.
Blir väl till att åka och titta i affärer eller något annat kul :)
Ladda kameran kanske?
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0